Головна / Програма лояльності

Програма лояльності
«Бадьора»

Заощаджуй на кожній покупці!
  • marker
    Накопичуй бонуси за кожну покупку
  • marker
    Дізнавайся про персональні пропозиції та переваги
  • marker
    Бери участь в акціях
  • marker
    Отримуй подарунки до дня народження
img header
СКАНУЙ та ЗАВАНТАЖУЙ
QR Telegram
Telegram bot
QR Mobile app
Мобільний додаток
СКАНУЙ та ЗАВАНТАЖУЙ
Робот з телефоном
QR Telegram
Telegram bot
QR Mobile app
Мобільний додаток
Питання та відповіді

Щоб стати учасником програми «Бадьора», можливо зареєструватись в будь-який зручний спосіб:

  • Пройти онлайн-реєстрацію та отримати віртуальну картку в Телеграм-боті;
  • Завантажити мобільний додаток в Google Play Market або Apple Store, пройти онлайн-реєстрацію та отримати віртуальну картку в додатку.

Анкета при реєстрації має бути заповнена належним чином, тобто обов’язкові поля, позначені «*», мають бути заповнені.

Якщо персональні дані надані не в повному об’ємі, використання бонусів неможливе.

  • Можливість накопичувати бонуси за кожну покупку.
  • Можливість отримувати персональні пропозиції.
  • Можливість брати участь в акціях мережі та партнерів.
  • Можливість отримувати подарунки до дня народження (за 3 дні до дня народження і 3 дні після дня народження, учасник програми автоматично одноразово може отримати 10% бонусами за будь-яку покупку, протягом визначеного періоду).

Бонуси нараховуються на кожну покупку в розмірі 1% від суми покупки та відображаються в особистому кабінеті Учасника.

Нарахування та використання бонусів не розповсюджується на тютюнові вироби та на білети будь-яких лотерей.

Наявність бонусів на рахунку можна перевірити в Телеграм-боті в розділі «Мої Бонуси», в особистому кабінеті мобільного додатку та на сайті.

Бонуси зберігаються протягом 90 днів з моменту їх нарахування.

Якщо бонуси не були використані протягом визначеного часу, вони анулюються.

Бонуси активуються одразу після покупки. Використати бонуси можна на будь-який товар, крім *виключень.

*Використання бонусів на алкоголь можливо, але не більше ніж 30% та за умови, що вартість товару буде не менше, ніж мінімальна ціна, яка регулюється державою.

Бонуси не можуть бути використані на тютюнові вироби, на товари, мінімальні ціни на які регулюються державою або виробником, а використання бонусів може зменшити таку мінімальну ціну та білети будь-яких лотерей.

В разі виникнення питань, можна звернутись за телефоном Гарячої лінії - 0800204343, яка працює щоденно з 8:30 до 22:30.

1 бонус = 1 грн
Lorem ipsum dolor sit amet consectetur
1%
1% від суми
покупки
+10%
Бонусних балів на день
народження
+10%
Бонусних балів на день
народження
Завантажуй мобільний застосунок
або переходіть у чат бот
  • marker
    Ексклюзивні знижки та пропозиції
  • marker
    Актуальні новини та акції
  • marker
    Бонуси за кожну покупку
  • google-play
  • app-store
  • chat-tg
img app
profit
Більше вигоди
кожного дня!
Наша програма лояльності створена для тих, хто цінує розумні покупки. Купуйте улюблені товари й отримуйте бонуси за кожну витрачену гривню.
Збирайте бали та використовуйте їх, щоб зменшити суму наступної покупки. Це просто, зручно й вигідно - для вас!
profit
Правила та умови програми лояльності
Правила та умови програми лояльності
Терміни та визначення

Програма лояльності «Бадьора» — є комплексом заходів та дій, що надають Учаснику можливість накопичувати й використовувати Бонуси при купівлі товарів у місці проведення Програми.

Правила Програми — дані Правила, надаються для ознайомлення кожному Учаснику програми, та визначають права та обов'язки Організатора й Учасника при участі у Програмі. Приймаючи ці Правила фізична особа стає учасником Програми.

Організатор — юридична особа, що володіє правами управління та розвитку програми лояльності «Бадьорий» та є власником та розпорядником бази персональних даних. Організатором програми є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕДЛЕС"
Код ЄРДПОУ 31607054, Юридична адреса: 01021, м. Київ, вул. Грушевского, 28/2, Н/П № 43
Адреса для листування: 01133, м. Київ, б-р. Лесі Українки, 24, кв. 379.

Учасник — фізична повнолітня особа, яка набула повної цивільної дієздатності, яка є споживачем у розумінні Закону України «Про захист прав споживачів» та надала свою згоду на участь у Програмі.

Анкета Учасника — реєстраційна форма в електронному вигляді, що підлягає обов'язковому заповненню персональних даних фізичної особи, яка має намір стати Учасником Програми.

Особистий кабінет — персональний розділ, де зазначені особисті дані для авторизації Учасника (номер картки/телефону і пароль), необхідні для ідентифікації Учасника при використанні ним застосунку чи вході в особистий кабінет і отриманні привілеїв в рамках Програми лояльності, а також його персональні дані та іншу персоналізовану інформацію.

Обов’язкові дані — персональні дані Учасника, який підтвердив своє бажання брати участь у Програмі, є обов’язковими для заповнення та надають можливість для подальшого використання Бонусів (номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, дата народження, стать.

Організатор залишає за собою право не прийняти заповнену потенційним Учасником анкету, якщо вона не містить необхідних даних.

Бонус — умовна одиниця, яка нараховуються на Бонусний Рахунок Учасника при здійсненні ним купівлі товарів мережі, які реалізуються у рамках Програми лояльності. Бонуси не мають готівкового виразу і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.

ББонусний рахунок — сукупність інформаційних, облікових даних про Учасника в системі та кількості нарахованих та списаних бонусів у поточному балансі.

Мобільний додаток — офіційний застосунок, який розробляється та надається ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБМ КЛАУД СОЛЮШНС», ЄДРПОУ 45877937, доступний до завантаження на платформах Google Play Market або Apple App Store та через якій здійснюється реєстрація в Програмі лояльності та інформаційна підтримка Учасника щодо активностей та заходів Програми лояльності.

TELEGRAM чат-бот — офіційна програма, яка автоматично дозволяє спілкуватися з Учасником через текстові повідомлення, надаючи інформацію або виконуючи завдання за заданими сценаріями, такими, як реєстрація Учасника в Програмі лояльності.

1. Загальні положення

1.1 Ці Положення визначають правила та умови участі в Програмі лояльності мережі маркетів «БАДЬОРИЙ», якій надалі іменується «Організатор».

1.2 Особа, яка бажає брати участь в Програмі, надалі іменується «Учасник», може зареєструватися самостійно, заповнивши електронну анкету наступними способами:

  • За допомогою мобільного додатку;
  • За допомогою чат-бота Telegram;

Анкета має бути заповнена належним чином, а саме, мають бути заповнені всі обов’язкові поля, помічені «*». Якщо анкета заповнена неналежним чином, використання бонусів неможливе.

Для реєстрації у Програмі лояльності необхідно надати свою згоду на участь, обробку та використання персональних даних Учасника Організатором.

Після реєстрації у Програмі лояльності автоматично створюється особистий кабінет Учасника, в якому Учаснику за кожну покупку нараховуватимуться Бонуси на бонусний рахунок.

1.3 Правила та умови цієї Програми лояльності поширюються лише на фізичних осіб, які досягли 18 років.

1.4 Анкета Учасника, який підтвердив своє бажання брати участь у Програмі, має бути заповнена необхідними особистими даними (номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, дата народження, стать) Організатор залишає за собою право не прийняти заповнену потенційним Учасником анкету, якщо вона не містить необхідних даних.

1.5 Правила участі в Програмі лояльності регулюються цими Умовами, та будуть опубліковані на сайті www.badiory.ua та в торгових точках Організатора.

1.6 Організатор залишає за собою право вносити зміни до Умов у будь-який час протягом дії Програми. Інформація про зміни в Умовах та дата набуття чинності нових Умов буде розміщена на вебсайті www.badiory.ua та в мобільному додатку.

2. Правила програми

2.1 Програма лояльності «БАДЬОРА» - це спеціальна добровільна програма лояльності для всіх клієнтів мережі маркетів «БАДЬОРИЙ», які зареєструвалися для участі в Програмі та стали Учасниками Програми лояльності «БАДЬОРА».

2.2 Ідентифікація Учасника відбувається за номером мобільного телефону, при здійсненні покупок в торгових точках Організатора.

2.3 Участь в Програмі надає можливість скористатися Бонусами, персональними пропозиціями та спеціальними акціями на умовах, що визначаються Організатором окремо.

2.4 Участь в Програмі передбачена тільки для повнолітніх осіб.

2.5 Учасник зобов'язаний дотримуватися положень цих Правил та умов, а також не вживати дій, що суперечать правилам доброї моралі, не використовувати членство в Програмі на шкоду Організатору. Зокрема, Учасник не може робити наступні дії щодо своєї участі в Програмі.

2.6 Організатор залишає за собою право виключити Учасника з членства в Програмі у разі порушення Учасником положень цих Правил та умов, зокрема положень пункту 2.5., наведеного вище.

3. Правила нарахування та використання бонусів у програмі лояльності «БАДЬОРА»

3.1 Учасник програми лояльності отримує базові Бонуси в розмірі 1% від суми покупки товарів, придбаних в мережі маркетів Організатора, а також може отримувати додаткові персональні Бонуси в межах Програми. Бонуси нараховуються Організатором на кожну покупку та відображаються в особистому кабінеті Учасника. Перелік товарів, при купівлі яких здійснюється нарахування Бонусів, визначається Організатором Програми.

Як додатковий привілей, до дня народження Учасника за 3 дні до та 3 дні після дати народження клієнту, якій здійснить покупку в визначений термін, автоматично (одноразово) буде нараховано 10% бонусами замість 1%. Бонуси будуть доступні вже на наступну покупку.

3.2 Бонуси не мають жодного грошового вираження чи еквівалентів в жодній грошовій одиниці. Бонуси не є електронними грошима і не виконують функцій електронних грошей. Бонуси не є товаром і не продаються за оплату Учасниками Програми. Учасники Програми не мають права використовувати Бонуси для розрахунку за товари/послуги, а також вимагати обміну Бонусів на грошові кошти в готівковій чи безготівковій формі. Нараховані Бонуси не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені Учасникові Програми коштами в готівковій/безготівковій формі.

3.3 Бонуси Учаснику нараховуються в момент покупки, та стають активними для використання одразу.

3.4 Бонуси можуть бути використані Учасником протягом 90 днів з моменту їх нарахування. Якщо після закінчення зазначеного періоду нараховані Бонуси не були використані, вони автоматично анулюються Організатором.

3.5 Нараховані Бонуси можна використовувати під час покупок в торгових точках Організатора в еквіваленті 1бонус = 1гривня. Ціна (вартість) товару, яка підлягає оплаті Учасником Програми при списанні Бонусів у зв’язку зі здійсненням придбання такого товару, не може бути меншою 0,10 грн (в т.ч. ПДВ) за кожну одиницю відповідного товару.

3.6 Вся інформація про накопичені Бонуси доступна в особистому кабінеті на сайті Організатора, мобільному додатку, чат-боті Telegram або може бути надана співробітниками магазинів Організатора або кол-центром Організатора.

3.7 У випадку бажання Учасника Програми повернути товар, у зв’язку з придбанням якого з особистого кабінету Учасника були списані Бонуси на умовах, визначених цими Правилами, таке повернення здійснюється відповідно до законодавства України та внутрішніх процедур Організатора, при цьому відповідна кількість Бонусів знову зараховується до особистого рахунку такого Учасника.

3.8 Для використання Бонусів в магазинах Організатора, Учасник повинен повідомити співробітника такого магазину про те, що він є Учасником Програми, і про готовність використовувати Бонуси до розрахунку за товар. Ідентифікація Учасника Програми для зазначених у цьому пункті цілей здійснюється за номером мобільного телефону, підв’язаним до особистого кабінету Учасника Програми.

Бонуси не нараховуються та не використовуються на тютюнові вироби та товари, мінімальні ціни на які регулюються державою або виробником, а використання бонусів може зменшити таку мінімальну ціну. А також Бонуси не нараховуються та не використовуються на купівлю білетів будь-яких лотерей.

Використання бонусів на алкоголь можливо, але не більше ніж 30% та за умови, що вартість товару буде не менше, ніж мінімальна ціна, яка регулюються державою.

3.9 Якщо Бонуси не були нараховані до бонусного рахунку Учасника після здійснення покупки або не стали активними у вказані терміни, передбачені цими Правилами, Учасник має повідомити про це Організатора за телефоном Гарячої лінії: 0800 20 43 43 або відправив листа на електронну адресу: badyorui@gmail.com

3.10 Якщо Бонуси в особистому кабінеті Учасника були нараховані або використані всупереч цих Правил, Організатор має право скасувати нараховані Бонуси частково або повністю. Організатор не може гарантувати повернення до особистого кабінету Учасника списаних без відома Учасника Бонусів.

3.11 Учасники Програми можуть брати участь в локальних акціях Організатора, отримувати додаткові бонуси, знижки та персональні пропозиції в межах Програми лояльності. Організатор може на свій розсуд і на умовах, окремо визначених Організатором, направляти персональні пропозиції певним Учасникам Програми.

4. Персональні дані

4.1 Надання Учасником персональних даних є добровільним та необхідним для участі в Програмі лояльності. Існує обов’язковий перелік інформації, яка повинна бути внесеною при заповненні електронної анкети при реєстрації особистого кабінету Учасника. Без зазначення такої обов’язкової інформації українською мовою реєстрація Учасника в Програмі неможлива.

Обов’язковою інформацією, яка повинна бути внесеною при заповненні анкети, є наступна: номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, дата народження, стать.

В тому випадку, якщо анкета заповнена неналежним чином, використання бонусів неможливо до внесення або актуалізації Учасником обов’язкової інформації згідно з зазначеним вище переліком. Учасник Програми несе відповідальність за достовірність та актуальність даних, зазначених в електронній анкеті, а також своєчасність повідомлення про їх зміну. Організатор не зобов’язаний здійснювати перевірку відповідності дійсності відомостей, зазначених в електронній анкеті.

4.2 Персональні дані Учасника обробляються відповідно до чинного законодавства України. Організатор та його вповноваженні особи зобов’язуються забезпечити відповідне зберігання персональних даних (а саме на серверах «АБМ КЛАУД СОЛЮШНС», ЄДРПОУ 45877937) згідно до Закону України «Про захист персональних даних».

4.3 Дані Учасника збираються при реєстрації особистого кабінету в електронному вигляді – електронна анкета (номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, стать, дата народження).

Організатор обробляє персональні дані Учасника в наступних цілях:

  • нарахування / списання Бонусів;
  • відправлення маркетингової інформації про товари та акції на номер мобільного телефону / та пуш-повідомлення в мобільному додатку та Telegram боті;
  • для проведення статистичної та аналітичної діяльності.

Заповнена фізичною особою електронна анкета при реєстрації особистого кабінету Учасника засвідчує її добровільну згоду (дозвіл) на обробку згідно з Законом України «Про захист персональних даних» (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу) Організатору Програми.

4.4 Дані Учасника не передаватимуться третій стороні. Доступ до даних мають згідно з цими Правилами відповідальні особи Організатора і сам Учасник та інші особи. Також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та/або інших органів відповідно до чинного законодавства. Термін обробки персональних даних залежить від мети, для якої вони обробляються. Термін, протягом якого будуть зберігатися персональні дані: період, необхідний для надання послуг Організатором і забезпечення необхідного сервісу для Учасника.

4.5 Учасник Програми має право на доступ, оновлення та виправлення своїх персональних даних. Учасник програми має право в будь-який час відкликати згоду на обробку персональних даних, вимагати їх видалення Організатором. Відкликання згоди не впливає на законність обробки даних, що здійснюється на підставі згоди, наданої до її відкликання. Щоб реалізувати вищезазначені права, Учасник повинен зв'язатися з Організатором, використовуючи надані контактні дані, і повідомити, які права і в якій мірі Учасник бажає здійснити.

4.6 Учасник Програми повідомляє Організатора про зміну своїх персональних даних, що містяться в особистому кабінеті Учасника. За відсутності такого повідомлення Організатор не несе відповідальності за будь-яку затримку або відсутність інформації про поточні рекламні акції, призначені для Учасників Програми. Несвоєчасна актуалізація персональних даних може спричинити некоректне нарахування Бонусів та збільшує імовірність шахрайських дій третіх осіб.

5. Закриття програми, відмова від участі в програмі

5.1 Організатор залишає за собою право призупинити або закрити Програму в будь-який час протягом її тривалості.

5.2 У разі закриття або припинення дії Програми Організатор розміщує відповідну інформацію на сайті, мобільному додатку, Telegram боті та/або в торгових точках Організатора.

5.3 У випадку закриття Програми всі Бонуси, нараховані Учасникові під час участі в Програмі, анулюються. Факт закриття або припинення Програми Організатором не дає Учаснику права вимагати від Організатора виплати вартості отриманих Бонусів готівкою.

5.4 Учасник має право припинити свою участь в Програмі в будь-який час, повідомивши про відмову від участі в Програмі шляхом відкликання згоди та звернення до Організатора в письмовому вигляді, написавши заяву та передавши її в будь-який магазин мережі.

Видалення особистого кабінету Учасника тягне за собою відмову від використання накопичених Бонусів.

5.5 Учасник зобов’язаний самостійно і систематично ознайомлюватися з чинною редакцією Правил Програми, розміщеною на веб-ресурсах Організатора. Організатор не несе відповідальності перед Учасником у зв’язку з нездійсненням ним ознайомлення зі змінами до Правил Програми. Учасник самостійно несе ризики неознайомлення з цими Правилами Програми, змінами до них.

6. Заключні положення

6.1 Зміст Правил та умов представлений для всіх Учасників на веб-ресурсах та торгових точках Організатора.

6.2 Організатор Програми лояльності не несе відповідальності за наслідки невірно заповненої Учасником електронної анкети для створення особистого кабінету Учасника.

6.3 Ці Правила та умови Програми дійсні з 01 липня 2025.

Терміни та визначення

Програма лояльності «Бадьора» — є комплексом заходів та дій, що надають Учаснику можливість накопичувати й використовувати Бонуси при купівлі товарів у місці проведення Програми.

Правила Програми — дані Правила, надаються для ознайомлення кожному Учаснику програми, та визначають права та обов'язки Організатора й Учасника при участі у Програмі. Приймаючи ці Правила фізична особа стає учасником Програми.

Організатор — юридична особа, що володіє правами управління та розвитку програми лояльності «Бадьорий» та є власником та розпорядником бази персональних даних. Організатором програми є ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЕДЛЕС"
Код ЄРДПОУ 31607054, Юридична адреса: 01021, м. Київ, вул. Грушевского, 28/2, Н/П № 43
Адреса для листування: 01133, м. Київ, б-р. Лесі Українки, 24, кв. 379.

Учасник — фізична повнолітня особа, яка набула повної цивільної дієздатності, яка є споживачем у розумінні Закону України «Про захист прав споживачів» та надала свою згоду на участь у Програмі.

Анкета Учасника — реєстраційна форма в електронному вигляді, що підлягає обов'язковому заповненню персональних даних фізичної особи, яка має намір стати Учасником Програми.

Особистий кабінет — персональний розділ, де зазначені особисті дані для авторизації Учасника (номер картки/телефону і пароль), необхідні для ідентифікації Учасника при використанні ним застосунку чи вході в особистий кабінет і отриманні привілеїв в рамках Програми лояльності, а також його персональні дані та іншу персоналізовану інформацію.

Обов’язкові дані — персональні дані Учасника, який підтвердив своє бажання брати участь у Програмі, є обов’язковими для заповнення та надають можливість для подальшого використання Бонусів (номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, дата народження, стать.

Організатор залишає за собою право не прийняти заповнену потенційним Учасником анкету, якщо вона не містить необхідних даних.

Бонус — умовна одиниця, яка нараховуються на Бонусний Рахунок Учасника при здійсненні ним купівлі товарів мережі, які реалізуються у рамках Програми лояльності. Бонуси не мають готівкового виразу і не можуть бути отримані в грошовому еквіваленті.

ББонусний рахунок — сукупність інформаційних, облікових даних про Учасника в системі та кількості нарахованих та списаних бонусів у поточному балансі.

Мобільний додаток — офіційний застосунок, який розробляється та надається ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АБМ КЛАУД СОЛЮШНС», ЄДРПОУ 45877937, доступний до завантаження на платформах Google Play Market або Apple App Store та через якій здійснюється реєстрація в Програмі лояльності та інформаційна підтримка Учасника щодо активностей та заходів Програми лояльності.

TELEGRAM чат-бот — офіційна програма, яка автоматично дозволяє спілкуватися з Учасником через текстові повідомлення, надаючи інформацію або виконуючи завдання за заданими сценаріями, такими, як реєстрація Учасника в Програмі лояльності.

1. Загальні положення

1.1 Ці Положення визначають правила та умови участі в Програмі лояльності мережі маркетів «БАДЬОРИЙ», якій надалі іменується «Організатор».

1.2 Особа, яка бажає брати участь в Програмі, надалі іменується «Учасник», може зареєструватися самостійно, заповнивши електронну анкету наступними способами:

  • За допомогою мобільного додатку;
  • За допомогою чат-бота Telegram;

Анкета має бути заповнена належним чином, а саме, мають бути заповнені всі обов’язкові поля, помічені «*». Якщо анкета заповнена неналежним чином, використання бонусів неможливе.

Для реєстрації у Програмі лояльності необхідно надати свою згоду на участь, обробку та використання персональних даних Учасника Організатором.

Після реєстрації у Програмі лояльності автоматично створюється особистий кабінет Учасника, в якому Учаснику за кожну покупку нараховуватимуться Бонуси на бонусний рахунок.

1.3 Правила та умови цієї Програми лояльності поширюються лише на фізичних осіб, які досягли 18 років.

1.4 Анкета Учасника, який підтвердив своє бажання брати участь у Програмі, має бути заповнена необхідними особистими даними (номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, дата народження, стать) Організатор залишає за собою право не прийняти заповнену потенційним Учасником анкету, якщо вона не містить необхідних даних.

1.5 Правила участі в Програмі лояльності регулюються цими Умовами, та будуть опубліковані на сайті www.badiory.ua та в торгових точках Організатора.

1.6 Організатор залишає за собою право вносити зміни до Умов у будь-який час протягом дії Програми. Інформація про зміни в Умовах та дата набуття чинності нових Умов буде розміщена на вебсайті www.badiory.ua та в мобільному додатку.

2. Правила програми

2.1 Програма лояльності «БАДЬОРА» - це спеціальна добровільна програма лояльності для всіх клієнтів мережі маркетів «БАДЬОРИЙ», які зареєструвалися для участі в Програмі та стали Учасниками Програми лояльності «БАДЬОРА».

2.2 Ідентифікація Учасника відбувається за номером мобільного телефону, при здійсненні покупок в торгових точках Організатора.

2.3 Участь в Програмі надає можливість скористатися Бонусами, персональними пропозиціями та спеціальними акціями на умовах, що визначаються Організатором окремо.

2.4 Участь в Програмі передбачена тільки для повнолітніх осіб.

2.5 Учасник зобов'язаний дотримуватися положень цих Правил та умов, а також не вживати дій, що суперечать правилам доброї моралі, не використовувати членство в Програмі на шкоду Організатору. Зокрема, Учасник не може робити наступні дії щодо своєї участі в Програмі.

2.6 Організатор залишає за собою право виключити Учасника з членства в Програмі у разі порушення Учасником положень цих Правил та умов, зокрема положень пункту 2.5., наведеного вище.

3. Правила нарахування та використання бонусів у програмі лояльності «БАДЬОРА»

3.1 Учасник програми лояльності отримує базові Бонуси в розмірі 1% від суми покупки товарів, придбаних в мережі маркетів Організатора, а також може отримувати додаткові персональні Бонуси в межах Програми. Бонуси нараховуються Організатором на кожну покупку та відображаються в особистому кабінеті Учасника. Перелік товарів, при купівлі яких здійснюється нарахування Бонусів, визначається Організатором Програми.

Як додатковий привілей, до дня народження Учасника за 3 дні до та 3 дні після дати народження клієнту, якій здійснить покупку в визначений термін, автоматично (одноразово) буде нараховано 10% бонусами замість 1%. Бонуси будуть доступні вже на наступну покупку.

3.2 Бонуси не мають жодного грошового вираження чи еквівалентів в жодній грошовій одиниці. Бонуси не є електронними грошима і не виконують функцій електронних грошей. Бонуси не є товаром і не продаються за оплату Учасниками Програми. Учасники Програми не мають права використовувати Бонуси для розрахунку за товари/послуги, а також вимагати обміну Бонусів на грошові кошти в готівковій чи безготівковій формі. Нараховані Бонуси не можуть бути переведені в грошовий еквівалент і виплачені Учасникові Програми коштами в готівковій/безготівковій формі.

3.3 Бонуси Учаснику нараховуються в момент покупки, та стають активними для використання одразу.

3.4 Бонуси можуть бути використані Учасником протягом 90 днів з моменту їх нарахування. Якщо після закінчення зазначеного періоду нараховані Бонуси не були використані, вони автоматично анулюються Організатором.

3.5 Нараховані Бонуси можна використовувати під час покупок в торгових точках Організатора в еквіваленті 1бонус = 1гривня. Ціна (вартість) товару, яка підлягає оплаті Учасником Програми при списанні Бонусів у зв’язку зі здійсненням придбання такого товару, не може бути меншою 0,10 грн (в т.ч. ПДВ) за кожну одиницю відповідного товару.

3.6 Вся інформація про накопичені Бонуси доступна в особистому кабінеті на сайті Організатора, мобільному додатку, чат-боті Telegram або може бути надана співробітниками магазинів Організатора або кол-центром Організатора.

3.7 У випадку бажання Учасника Програми повернути товар, у зв’язку з придбанням якого з особистого кабінету Учасника були списані Бонуси на умовах, визначених цими Правилами, таке повернення здійснюється відповідно до законодавства України та внутрішніх процедур Організатора, при цьому відповідна кількість Бонусів знову зараховується до особистого рахунку такого Учасника.

3.8 Для використання Бонусів в магазинах Організатора, Учасник повинен повідомити співробітника такого магазину про те, що він є Учасником Програми, і про готовність використовувати Бонуси до розрахунку за товар. Ідентифікація Учасника Програми для зазначених у цьому пункті цілей здійснюється за номером мобільного телефону, підв’язаним до особистого кабінету Учасника Програми.

Бонуси не нараховуються та не використовуються на тютюнові вироби та товари, мінімальні ціни на які регулюються державою або виробником, а використання бонусів може зменшити таку мінімальну ціну. А також Бонуси не нараховуються та не використовуються на купівлю білетів будь-яких лотерей.

Використання бонусів на алкоголь можливо, але не більше ніж 30% та за умови, що вартість товару буде не менше, ніж мінімальна ціна, яка регулюються державою.

3.9 Якщо Бонуси не були нараховані до бонусного рахунку Учасника після здійснення покупки або не стали активними у вказані терміни, передбачені цими Правилами, Учасник має повідомити про це Організатора за телефоном Гарячої лінії: 0800 20 43 43 або відправив листа на електронну адресу: badyorui@gmail.com

3.10 Якщо Бонуси в особистому кабінеті Учасника були нараховані або використані всупереч цих Правил, Організатор має право скасувати нараховані Бонуси частково або повністю. Організатор не може гарантувати повернення до особистого кабінету Учасника списаних без відома Учасника Бонусів.

3.11 Учасники Програми можуть брати участь в локальних акціях Організатора, отримувати додаткові бонуси, знижки та персональні пропозиції в межах Програми лояльності. Організатор може на свій розсуд і на умовах, окремо визначених Організатором, направляти персональні пропозиції певним Учасникам Програми.

4. Персональні дані

4.1 Надання Учасником персональних даних є добровільним та необхідним для участі в Програмі лояльності. Існує обов’язковий перелік інформації, яка повинна бути внесеною при заповненні електронної анкети при реєстрації особистого кабінету Учасника. Без зазначення такої обов’язкової інформації українською мовою реєстрація Учасника в Програмі неможлива.

Обов’язковою інформацією, яка повинна бути внесеною при заповненні анкети, є наступна: номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, дата народження, стать.

В тому випадку, якщо анкета заповнена неналежним чином, використання бонусів неможливо до внесення або актуалізації Учасником обов’язкової інформації згідно з зазначеним вище переліком. Учасник Програми несе відповідальність за достовірність та актуальність даних, зазначених в електронній анкеті, а також своєчасність повідомлення про їх зміну. Організатор не зобов’язаний здійснювати перевірку відповідності дійсності відомостей, зазначених в електронній анкеті.

4.2 Персональні дані Учасника обробляються відповідно до чинного законодавства України. Організатор та його вповноваженні особи зобов’язуються забезпечити відповідне зберігання персональних даних (а саме на серверах «АБМ КЛАУД СОЛЮШНС», ЄДРПОУ 45877937) згідно до Закону України «Про захист персональних даних».

4.3 Дані Учасника збираються при реєстрації особистого кабінету в електронному вигляді – електронна анкета (номер мобільного телефону, ім'я, прізвище, стать, дата народження).

Організатор обробляє персональні дані Учасника в наступних цілях:

  • нарахування / списання Бонусів;
  • відправлення маркетингової інформації про товари та акції на номер мобільного телефону / та пуш-повідомлення в мобільному додатку та Telegram боті;
  • для проведення статистичної та аналітичної діяльності.

Заповнена фізичною особою електронна анкета при реєстрації особистого кабінету Учасника засвідчує її добровільну згоду (дозвіл) на обробку згідно з Законом України «Про захист персональних даних» (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання, поширення (розповсюдження, реалізацію, передачу) Організатору Програми.

4.4 Дані Учасника не передаватимуться третій стороні. Доступ до даних мають згідно з цими Правилами відповідальні особи Організатора і сам Учасник та інші особи. Також ці дані можуть бути надані на вимогу правоохоронних та/або інших органів відповідно до чинного законодавства. Термін обробки персональних даних залежить від мети, для якої вони обробляються. Термін, протягом якого будуть зберігатися персональні дані: період, необхідний для надання послуг Організатором і забезпечення необхідного сервісу для Учасника.

4.5 Учасник Програми має право на доступ, оновлення та виправлення своїх персональних даних. Учасник програми має право в будь-який час відкликати згоду на обробку персональних даних, вимагати їх видалення Організатором. Відкликання згоди не впливає на законність обробки даних, що здійснюється на підставі згоди, наданої до її відкликання. Щоб реалізувати вищезазначені права, Учасник повинен зв'язатися з Організатором, використовуючи надані контактні дані, і повідомити, які права і в якій мірі Учасник бажає здійснити.

4.6 Учасник Програми повідомляє Організатора про зміну своїх персональних даних, що містяться в особистому кабінеті Учасника. За відсутності такого повідомлення Організатор не несе відповідальності за будь-яку затримку або відсутність інформації про поточні рекламні акції, призначені для Учасників Програми. Несвоєчасна актуалізація персональних даних може спричинити некоректне нарахування Бонусів та збільшує імовірність шахрайських дій третіх осіб.

5. Закриття програми, відмова від участі в програмі

5.1 Організатор залишає за собою право призупинити або закрити Програму в будь-який час протягом її тривалості.

5.2 У разі закриття або припинення дії Програми Організатор розміщує відповідну інформацію на сайті, мобільному додатку, Telegram боті та/або в торгових точках Організатора.

5.3 У випадку закриття Програми всі Бонуси, нараховані Учасникові під час участі в Програмі, анулюються. Факт закриття або припинення Програми Організатором не дає Учаснику права вимагати від Організатора виплати вартості отриманих Бонусів готівкою.

5.4 Учасник має право припинити свою участь в Програмі в будь-який час, повідомивши про відмову від участі в Програмі шляхом відкликання згоди та звернення до Організатора в письмовому вигляді, написавши заяву та передавши її в будь-який магазин мережі.

Видалення особистого кабінету Учасника тягне за собою відмову від використання накопичених Бонусів.

5.5 Учасник зобов’язаний самостійно і систематично ознайомлюватися з чинною редакцією Правил Програми, розміщеною на веб-ресурсах Організатора. Організатор не несе відповідальності перед Учасником у зв’язку з нездійсненням ним ознайомлення зі змінами до Правил Програми. Учасник самостійно несе ризики неознайомлення з цими Правилами Програми, змінами до них.

6. Заключні положення

6.1 Зміст Правил та умов представлений для всіх Учасників на веб-ресурсах та торгових точках Організатора.

6.2 Організатор Програми лояльності не несе відповідальності за наслідки невірно заповненої Учасником електронної анкети для створення особистого кабінету Учасника.

6.3 Ці Правила та умови Програми дійсні з 01 липня 2025.

img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer img before footer